söndag 7 juni 2009

Mys med Max!




-I fredagskväll åkte jag till husvagnen ensam, jag skulle nämligen ha killbesök! En underbar kille, stora blåa ögon, ett leende som man smälter av, kramig, rolig, fnittrig o mycket förståndig! Klart jag inte kunde ha gubben min med då. Vi kollade talang på grannens tv, vi tog promenader, kände på vattnet, (som var alldeles för kallt att bada i ), pratade o skrattade. Sov som stockar hela natten, vaknade av en underbar morgon. Så vi dukade frukost i förtältet, där vi bestämde att vi skulle gå på upptäcksfärd. Sagt o gjort. Det första vi fick se var en svan som dök i vattnet, fram med kameran. Sedan klättrades det på de stora stenarna vid hamnen, tog kort hela tiden. Min store kille fotade en sädesärla på en sten o båtarna som låg i vattnet. Ja ni kan förstå att man njuter av att ha barn-barnet hos sig. Vi hade såå roligt!!!

2 kommentarer:

Greten sa...

Har förstått att ni hade myspys. Det lär han vilja göra om. Vi hade mys här hemma med.

Anonym sa...

De e annat än stockholms njutning de:) Låter somom ni haft de så undebart...:) Tine