torsdag 4 juni 2009

Kursen slut.




- Jaha, så har då 10 veckor gått sedan jag började kursen. Det har varit kul o jobbigt. Men jag har faktiskt varit läraktig. Blev bäst på spårning iallafall, det är det jag är bäst på. Men jag drar inte i kopplet, sitter fint, ligger på komando, stannar kvar om jag ska. Men.....så var det inkall. Jag kan det, men det är ju såå mycket annat när jag får vara lös. Fatta vilka intressanta dofter det finns, fåglar, möss, hankiss, o jag bara måste springa o lukta, och då varken hör eller ser jag någe annat! Men ikväll, då ni, hade matte köttbullar i fickan! Så självklart kom jag på inkall då! Jaja, jag ska träna på att komma, jag har ju börjat i allafall!! Men, nu ska ni få höra...matte o jag fick diplom i kväll, för väl genomförd kurs! Och jag fick en godispinne! Mest av allt kommer jag att sakan mina kompisar på kursen, vi hade hur kul som helst.....när de andra inte såg på.....vi tror iallafall att ingen såg oss! / Elsa

1 kommentar:

Greten sa...

Duktig vovve! Men fortsätt nu att kämpa på! KRAM