måndag 27 april 2009

Meya belönar Elsa!




- Så var då kurskväll nummer 2 avklarad. Frågan är vem som är mest trött...Elsa eller jag? Lika trötta tror jag, fast Elsa sover redan. Klokt! Inkall även ikväll, sitt, stanna, komunikation mellan hund o människa, massage o.s.v det är faktiskt jättekul, men hallå....21/2 timme är mycket för en " tant " som jag! De bara snurrar i huvudet när jag kommer hem. Men shit, va då, motion för kropp o hjärna är ju nyttigt! Eller? Jag tröstar mej med att Elsa o jag kommer att leva länge, lyckligt sammansvetsade med varann :-)! - På fritiden pysslar Meya om Elsa, ser till att hon har ordentligt med vatten, mat o leksaker. Och när Meya sover över här kör hon social träning, hon har då Elsa som sin alldeles egen kudde! Det är träning det!!

1 kommentar:

Greten sa...

Säg inget till Zorro, han skulle bli så avis. Meya är inte riktigt lika snäll mot honom. Hehehe. Men han är dum nog o finna sig i det....