torsdag 26 februari 2009

Nu är det färdig tapetserat o målat.


När gubben min får vara ifred händer det saker. På bara 5 timmar hade han målat o tapetserat! Färgen var kanon, den torkade blixtsnabbt o luktade inte. Så nu är vi nöjda med resultatet ( för denna gång ) men nu väntar vi på soffan. Förhoppningsvis kommer den nästa vecka. Och så vill jag ha hem dottern så jag kan lägga tyget under pressfoten på symaskinen. Kanske kan jag fixa gardiner + kuddar på 5 timmar? Om jag får vara ifred vill säga :-)

4 kommentarer:

Greten sa...

Blev ju bra det där! :-)
Men du seriöst.... ska du sy gardiner med en hand? Tillåt mej le! =0) Men det är klart om du dubblar de där 5 timmarna så kanse det går det med!
PUSS

Anonym sa...

Svar: Greten, det handlar om att VILJA!!!! Sen om det funkar är en annan sak ;-)

Anonym sa...

Hahaha..känner jag dej rätt så syr du med tårna, med ett glas rött med sugrör brevid! Det inte du klarar av klarar ingen!!!
* Envis
* Inget är omöjligt för dej
* Vilja? Jaaaa
* Tyget får glida hit o dit, du bara skrattar o säger....och?
* JAG vill vara som du!!!!

Greten sa...

Väntar ivrigt på mer bloggande från mimmimus :-)