lördag 30 augusti 2008

Ebba Ronström.


Min matte har varit på fest! Tro för all del inte att jag fick följa med! Nänä..en annan fick vara hemma med husse, inte så dumt det heller, jag fick sova på min kudde i dubbelsängen, käka godis o vara sällskap till husse så han slapp att vara ensam. Men så kommer matte hem o berättar att hon minsann hade sett en dvärgsnaucher på festen som var sååå gullig o sååå snäll! Kul för henne då...en liten undran bara, varför fick inte JAG träffa henne? Vi hade säkert haft buskul. Men, men tro inte jag är avundsjuk för att matte fick gulla o leka med henne!!!! JAG ÄR AVUNDSJUK!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Elsa...Ja var ju egentligen så sugen att få träffa dig.Men jag fick nöja me med din matte o de gick nästan lika bra,hoppas vi snart kan få nosa på varandra...

Anonym sa...

Elsa: Okey då. Men du är faktiskt jätteliten men jättesöt. Klart vi ska nosa på varann!! :-)